poniedziałek, 18 maja 2009

Lody przetruskawkowe


A to dzisiejszy deser, najprostrzy, najzdrowszy, najpyszniejszy i niestety nie mój tylko odgapiony z bloga http://mybestfoodblogspot.com , no ale musiałam wrzucić bo tego po prostu trzeba spróbowac! Jako najlepszą rekomendacje podam fakt, że już nie został ani jeden. Ja robiłam z większej ilości truskawek

500 g truskawek
Sok z jednej cytryny
2 łyżki cukru
2 łyżki wody

Z wody i cukru gotujemy gęsty syrop cukrowy, umyte i obrane truskawki wrzucamy do blendera, zalewamy syropem i sokiem z cytryny, blenderujemy na gładką masę, przelewamy do foremek (ja wykorzystałam kieliszki bo tu foremek nie uraczysz, i drewniane patyczki do lodów, ale może to być szklanka, foremka na muffiny, albo foremka na keks, no cokolwiek)
Wypełnione foremki wkładamy do zamrażarki, po godzinie mieszamy i wbijamy patyczki, mrozimy jeszcze dwie godziny.
Kto się we mnie nie zakocha po takim obiedzie ten Pała!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz